Podsumowanie sierpnia.

Ostatnio wydany patch o numerku 9.8 nie przyniósł rewolucyjnych zmian w Squadzie, gdyż dotyczył głównie rzeczy technicznych. Nie pozostało więc nic innego jak spróbować zaspokoić nasze, fanbojskie oczekiwania recapem. Czy to się udało? Sprawdźcie sami.

85% Treści recapa zawiera się w poniższym filmie, pokazującym nowe elementy systemu animacji.

Jeżeli jednak ktoś nie może go obejrzeć (a warto) to w znajdują się tam ładniej wyglądające animacje, z których większość widzieliśmy już wcześniej. Mamy trochę rozstawiania dwójnogów:

Trochę kombinowania z celownikami ustawianymi na różne odległości.

Możliwość sprintowania gdy postać jest pochylona.

No i oczywiście free-look.

Ciężko powiedzieć, czy ten „1000-yard stare” u dowódcy milicji jest zamierzony, czy też po prostu przypadkiem tak wyszło. Chociaż biorąc pod uwagę stopień niezbalansowania OPFL oraz Logara to nawet by mnie to nie zdziwiło.


 

Po raz pierwszy widzimy nowe modele bru… Partyzantów. Fajnie. Miejmy nadzieję, że w końcu dostaną oni trochę tak bardzo potrzebnej miłości, gdyż to co mamy obecnie wygląda jak gotowiec kupiony gdzieś na stocku.

Moim zdaniem prezentują się ładnie. Zmieniają „feeling” frakcji i przenoszą ją z początków XXI wieku i konfilktów w których dzielni obrońcy kóz byli bombardowani w Afganistanie do czasów obecnych. Jest to chyba najjaśniejszy nowy punkt tego recapa. Insurgenci zmieniają się z „jestem pasterzem, któremu dali AK” w „może nie mam ACOGa i speju za milion dolarów, ale przypierd… potrafię”.


Oprócz tego mamy rendery pierwszego konkretniejszego karabinu maszynowego. M240, kaliber 7.62.

Coś czuję, że po dodaniu działających dwójnogów standardowy zestaw 2xLAT + GL zamieni się w 2xLAT + AR.


Sierpień przyniósł parę nowych tweetów, w których pokazano gąsiennice różnych pojazdów. Nie trzeba było długo czekać, aby zobaczyć coś, czym będzie można zrobić tym pojazdom kuku. BGM-71 TOW. Dla Insurgentów na pewno, dla Milicji prawdopodobnie. (domysł autora)


ZU -23 widzieliśmy już w recapie majowym, razem z pierwszymi renderami Blackhawka oraz sławnym na całą polską społeczność SQ zakładem pomiędzy AdRainem i Antolem. Tym razem mamy możliwość obejrzenia ładniejszego, oteksturowanego modelu. Podobno ma pojawić się w patchu skupiającym się na pojazdach. (A11? a może już B1?)

To byłoby na tyle, jeżeli chodzi o nowości w recapie. Dosyć ważną informacją jest to, że zakres nowych animacji jakie będą w V10 jest już zamknięty i ograniczy się do tych pokazanych na filmie. Medycy będą musieli więc poczekać na możliwość przeciągania rannych w bezpieczniejsze miejsca, a i kolbą karabinu nikomu na razie krzywdy nie zrobimy. Jednakże pozwala to z pewną dozą optymizmu patrzeć w przyszłość i oczekiwać wypuszczenia alfy z numerem 10, która według wszelkich znaków na niebie i ziemi pojawi się dopiero na przełomie września i października. +- 3 tygodnie.

 

 

Dodaj komentarz