rusvehicles

Oficjalna zapowiedź Alpha 9

Jeżeli wszystko pójdzie dobrze, to już za parę godzin/dni będziemy mogli cieszyć się nową wersją Squada. W zapomnienie odejdzie marazm związany z tkwieniem od listopada na tej samej wersji! Znów powróci chęć do gry!

Dostaniemy kupę nowych pojazdów, a cały dostępny arsenał będzie wyglądać jak na obrazkach w dalszej części tekstu. Na co warto zwrócić uwagę?

  • Milicja w końcu dostanie BTRki. Głównie dlatego, że Rosja dostanie lepsze.
  • Mamy nowego „Krula Dżungli”! Jeżeli dotąd widok BTR spędzał wam sen z powiek to nowy BTR-82A sprawi, że bez ćwiartki nawet nie pomyślicie o chwili spokoju.
  • 3 frakcje dostaną MT-LB w różnych wersjach. Insurgenci tą z karabinem maszynowym PKT, którym w warunkach współczesnego pola bitwy można co najwyżej postraszyć kota sąsiadów. Milicja i Siły Lądowe Federacji Rosyjskiej podzielą się za to wersjami uzbrojonymi w 12.7 mm NSV oraz konkretne, 30mm działko.
  • Amerykanie dostaną długo zapowiadanego Strykera. Będzie to najtwardsza bestia w okolicy, ale z niezbyt dużymi ząbkami. Pięćdziesiątka jest fajna, ma wyjątkowo dobrą optykę… ale jednak co rosyjskie 30mm to 30mm.
  • Milicja i Insurgenci dostaną BRDM 2. Będzie to pierwszy pojazd obsługiwany przez trój-osobową załogę: kierowcę, strzelca oraz dowódcę z peryskopem (zapasowego kierowcę tak na prawdę). Sam w sobie będzie dosyć miękki, ale za to szalenie mobilny.
  • Milicja dostanie Heavy Anti Tanka – czyli RPG z konkretniejszą głowicą tandemową, która ma zdejmować „na strzała” wszystko co jeździ.

Pojazdy dostępne w V9 będą przedstawiały się następująco:

Jedna z poważniejszych zmian będzie dotyczyć sposobu działania FOBów. Koniec spawnowania się na radiu. FOB, aby być użyteczny będzie wymagał troszkę więcej pracy – czyli postawienia HABa. Dużej niczym ego Nordica struktury, wewnątrz której będą odradzać się posiłki. Amerykańskie i rosyjskie HABy będą kosztować 500 punktów, milicyjne 400 a partyzanckie, ze względu na to że są w całości z materiałów po recyclingu – 350.

 

Duże zmiany pojawią się na dwóch, znanych nam już od dawna mapach. Gorodok jest już ukończony i dumnie „urus” do rozmiaru 4×4 km. Prezentuje się bardzo okazale i będzie mieć 2 użyteczne layery. (Layerów conquestowych nie zaliczamy do użytecznych)

Yehorivka też nieco się zmieniła i – miejmy nadzieję dostarczy nam masy interesujących wrażeń, na obu użytecznych layerach.

 

Do tego sporo drobiazgów:

  • Broń ręczna będzie przebijać ściany. Koniec z przesiadywaniem za kartonową osłoną w CQB.
  • Podwójne wciśnięcie „W” będzie powodowało przejście do trybu chodzenia. Możliwość odpalenia „na przełącznik” jak wychylanie się.
  • Pociski 30mm będą mogły przestrzelić afgańskie, gliniane dotąd chatki
  • Pojazdy otrzymają możliwość redukcji biegu poprzez wciśnięcie Shift
  • W końcu będą poprawnie naliczane punkty za zniszczone pojazdy (swoje i wroga)
  • Możliwym będzie postawienie znacznika przyszłego przyjacielskiego FOB’a w celu dogadania jego lokalizacji z innymi dowódcami.
  • Wreszcie dostępna bezpośrednia komunikacja radiowa na linii dowódca-dowódca. Przycisk na klawiaturze numerycznej odpowiada konkretnemu dowódcy oddziału.
  • Nowe odgłosy pojazdów, przelatujących pocisków i palących się wraków.
  • No i rzecz jasna będzie nowy scoreboard, wyglądający tak:

 

Pełną wersję artykułu można jak zawsze przeczytać na joinsquad.com a dokładnie tu: http://joinsquad.com/readArticle?articleId=147

Zapraszam do dyskusji na forum oraz wspólnego grania na naszym serwerze…. gdy tylko V9 w końcu stanie się ciałem…

Dodaj komentarz