Listopad podsumowany! #makesquadgreatagain

Miesiąc temu dostaliśmy V8, a teraz dostajemy… podsumowanie listopada. Zapraszam do wspólnego przyjrzenia się temu, co możemy w nim zobaczyć. Zacznijmy od prawdziwej rewolucji.

Nowy system animacji, SPG-9 oraz efekty wybuchu miny przeciwpancernej:

 

Pierwsza część filmu poświęcona jest długo zapowiadanym nowościom w kwestii animacji. Potwierdzonym już jest zaprzestanie wsparcia dla technologii True First Person, która powodowała masę problemów z wydajnością, czy choćby „celnością” broni z optyką o dużym powiększeniu. Teraz twórcy rozdzielą animacje (oraz prawdopodobnie modele postaci) na te widziane w pierwszej jak i trzeciej osobie. Jako ciekawostkę zwróćcie także uwagę na lewy górny róg przy prezentowaniu przeskakiwania przez mur. Już tutaj pod postacią zmiennej „CanClimb” widzimy podstawę pod system pokonywania wyższych przeszkód terenowych. Nie wiemy jeszcze, czy chodzi o nową animację przy wspinaniu się, czy użycie drabiny dla zapowiadanej klasy Breacher.

Następnie widzimy piękny model SPG-9. Warto zwrócić uwagę na stoicki sposób przeładowania tego wspaniałego wynalazku. Bez różnicy na to, czy będzie akurat pod ogniem całego batalionu strzelec wykona piękne, trzytaktowe przeładowanie. Pełny profesjonalizm! Zero partyzantki.

Ostatnim elementem filmu są efekty wybuchu min przeciwpancernych. W tym przypadku chodzi dokładnie o postsowiecką TM62.

atmine

 

Stryker ICV

Widzieliśmy go w… chyba kwietniowym recapie a teraz nabrał rumieńców i wygląda na gotowego do tego by już wkrótce uczynić siły USA zupełnie overpowered. Na początku zobaczymy wersję wyposażoną w CROWSa. Potem mają nadciągnąć inne. Kilka ładnych screenów:

stryker1 stryker2 stryker3

Z informacji dostępnych w recapie można wywnioskować, że będzie odporny na ostrzał półcalówek oraz większości RPG. Czyżby tylko BTR, SPG-9 i miny miały dawać mu radę? W sumie byłoby to dosyć logiczne.

Pozostałe drobiazgi:

Brytyjczycy.

Mają dziwną kuchnię, kiepskie piwo i kobiety nie zaliczające się do ścisłej czołówki najpiękniejszych ale za to powoli nabierają kształtów jako nowa frakcja w SQUAD. Będą wyglądać tak:

britsoldier1 britsoldier2 britsoldier3

Natomiast strzelać będą z takich wynalazków:

l110a2 l110a2_2 l85a2

Rzucić zaś będą mogli coś takiego:

britgrenade

Kształtu nabierają również nowe mapy.

Pierwsza to jeszcze nieokreślona mapa naszego rodzimego, bliskowschodniego teatru działań. Podobno ma być urozmaicona i oferować dużą ilość interesujących zagadnień taktycznych. Farmy otaczające centralnie umieszczone miasto. Może być ładnie.

newmap6 newmap5 newmap4 newmap3 newmap2 newmap1

Gorodok doczekał się dotyku dawno oczekiwanej miłości. W końcu zostanie powiększony do uczciwego rozmiaru 4×4 km i wzbogaci się o następujące tereny:

gorodok3 gorodok2 gorodok1

Myślę, że warto przypomnieć animację dotyczącą Gorodoka jaką kiedyś zrobił nasz kolega Antol. Porównuje ona Gorodok, który znamy z tym z wczesnych projektów.

 

Na koniec kilka słów o nowym systemie ekwipunku. Ten, który mamy obecnie jest dosyć toporny i bardziej przypomina wczesne lata XX wieku niż nowoczesną grę. Zaktualizowana struktura wyposażenia ma umożliwić m.in. modyfikacje broni (w ograniczonym zakresie), wybieranie ile chcemy bandaży a ile granatów itp. Dodatkowo pojawi się element umożliwiający zmianę statystyk gracza, pojazdów i umocnień w zależności od stanu. Czyżby czekały nas bardziej przekonujące efekty przygwożdżenia? Wspomniano też krótko o tym że szykuje się przebudowa systemu medycznego.

Jak widać jest na co czekać. Według plotek nowy patch ma pojawić się w okolicy Świąt, a więc pozostały nam plus-minus trzy tygodnie. Zasada, która jak dotąd zwykle się sprawdzała była następująca: to co ładnie wygląda na screenach będzie w patchu. Trzymajmy kciuki by było tego jak najwięcej.

Dodaj komentarz