Darmowy weekend – podziękowania i podsumowanie.

This slideshow requires JavaScript.

Darmowy weekend w SQ, wraz z jego wszystkimi konsekwencjami dobiegł końca. Jak przystało na dobrą imprezę został po niej duży bałagan, zmęczenie, ale – co najważniejsze – ogromna radość. Te ostatnie 4 dni były prawdziwym świętem Squada, wielkim festiwalem pokazującym piękno taktycznego grania. A graliśmy… Graliśmy dużo. Wręcz nieprzyzwoicie dużo. Jednak – jak głosi stara maksyma: „If something is worth doing, it is worth overdoing”.

Nie byłoby to – rzecz jasna – możliwe, gdyby nie udział tych wszystkich ludzi, którzy przyszli, żeby bawić się z nami. Dziękuję więc wam za pojawienie się i przyniesienie ze sobą tej świeżości, nieszablonowego myślenia oraz – czasem nawet nieco słodkiej nieporadności. No ale – kto nigdy nie próbował zdobywać nieaktywnej flagi niech pierwszy rzuci kamieniem.

Mam nadzieję, że również wam do gustu przypadło to co zobaczyliście w czasie tego weekendu. Ekipa zebrana wokół NaszSquad.pl dołożyła wszelkich starań, aby cały event z naszej strony przebiegł jak najlepiej. Nie udałoby się to bez pomocy: Antola, Lisieca, Pavulona, TrippleNippla, Zawaxa, ZNKa, Kubyyyyyyy, Wynaratora – reprezentującego armowe GCT, LoneRangera i Jabiego, którzy byli zaangażowani w organizację, oraz Czamby, Atanaela, Ella, AdRaina, Eversa, Bromara, MeVosha i wielu innych, niewymienionych tutaj Squad Leaderów, którzy prowadzili w bój oddziały zielonych „bojców”. Za cierpliwość i poświęcony czas bardzo serdecznie wam dziękuję.

Jeżeli chodzi o same cyfry to darmowy weekend i jego popularność przekroczyła nawet najśmielsze oczekiwania. Już drugiego dnia okazało się, że jeden serwer nam nie wystarczy i konieczny będzie drugi. Ilość wejść na NaszSquad.pl wzrosła dwudziestokronie. Na naszym TeamSpeaku w momencie startu głównego, sobotniego eventu było ponad 100 osób. Nie dysponujemy jeszcze oficjalnymi statystykami sprzedaży dotyczącymi SQ, ale szacunki mówią nawet o 75000 sprzedanych egzemplarzy.

Możemy natomiast przedstawić dotychczasowe statystyki popularności gry oraz stanu serwera. Na wstępie popularność gry od początku premiery na Steam, która odbyła się 15 grudnia 2015 roku:
wykres-popularnosci-gry-od-poczatku

Popularność gry w czasie trwania darmowego weekendu:
wykres-popularnosci-gry-w-darmowym-weekendzie

Poniżej możemy także zobaczyć ruch na polskim serwerze #1 oraz jego popularność w zależności od godziny w ciągu dnia (dane tych drugich już po darmowym weekendzie):
statystyka-serwera-1
stan-serwera-1-godzinowy

Z całej imprezy jest dużo materiałów. Tutaj są te, na które trafiliśmy, albo które nam jak dotąd podesłano. Będzie co wspominać. Jeżeli macie ich więcej to zapraszam do kontaktu z redakcją – podlinkujemy je tutaj.

Zapis z eventu Running with Randoms, runda #1:

„Ostatni konwój” i polski oddział w akcji:

Tak przedstawia się gra na wysokich ustawieniach graficznych w trybie „ultrawidegaming”:

Pojawił się także świeżutki poradnik z najważniejszymi informacjami dla początkujących – od Emigrantesa:

Zachęcamy do wypełnienia krótkiej ankiety, która pozwoli nam lepiej przygotowywać następne eventy oraz usprawni działanie polskiej społeczności:
Ankieta

Dla wielu z was, którzy zakupili grę, przygoda dopiero się rozpoczyna. Witam na pokładzie!

Dodaj komentarz