m249-1

V8 już jest.

Z większych zmian: OPTYMALIZACJA. Wszystko pozostałe jest wtórne. Ale też jest tego niemało. Nowe pojazdy, nowe bronie, layery na mapach. Mundury. W końcu możemy otwarcie mówić o rzeczach o których wiedzieliśmy od kilku tygodni. Zapraszam na wspólny przegląd tego co w V8 najlepsze.

Optymalizacja

Drodzy czytelnicy. Tak jak wcześniej na swoim marnym I5 i GTX960 miałem wcześniej około 30 klatek na low to w nowej jest ponad 50 na epic. Zmiana diametralna. Co tu się dużo rozpisywać? Zobaczcie sami. Poeksperymentujcie z ustawieniami, znajdźcie złoty środek. Będą Państwo zadowoleni. Wszystkie rzeczy ponad to w nowym patchu to już tylko dodatek.

Dodatki

  • Technical rakietowy. Strzela rakietami w ogólnym kierunku wroga i jest technicalem. Tyle filozofii. Jeżeli mnie pamięć nie myli to nasz znany i lubiany kolega ZNK miał przyjemność zostania pierwszym Polakiem zabitym przez ww. maszynę w czasie testów. #alwaysremember

rockettechie

  • HMMWV z Crowsem. Celne bydle, straszna maszyna. Wrogowie go nienawidzą. Warty 20 punktów pojazd dla sił USA

crows

  • Rosjanie dostali Korda. Pięćdziesiątka jak to pięćdziesiątka. Dłuższym końcem w kierunku przeciwnika.

nsv_1 nsv_2

  • Milicja i Powstańcy dostali trochę blachy do DSzKi. Dzięki temu strzelec już w ogóle nic nie widzi. Aha – teraz wszystkie HMG mają zooma. Dzięki temu można nie widzieć niczego w węższym zakresie.

dshkm_shield1 dshkm_shield2

  • PENETRACJA. Ale nie taka o jakiej myślicie… świntuchy. Teraz wszystko odpowiednio dużego kalibru będzie mogło strzelać przez ściany i inne pomniejsze przeszkody. Podobno od tej zasady wyjątek stanowią małe afgańskie murki. Kolejny przykład na przewagę bliskowschodniej myśli technicznej.

Dodatki drugiego sortu

  • Nowe oświetlenie na mapach. Teraz wszystko jest piękne. Albo smutne. Ewentualnie i smutne i piękne w tym samym momencie.

logar sumari yeho

  • Oprócz tego przeglądarka serwerów została doprowadzona do stanu który był standardem już na przełomie wieku. Miejmy nadzieję, że się spodoba.

Dodatki trzeciego sortu

  • Trochę zmian w game-playu mające na celu spowolnienie rozgrywki. Podstawowy czas respawnu został wydłużony o 15 sekund.
  • Foby będą się aktywowały same po 7 minutach a nie 5 jak było dotąd. W dodatku kierowcy logistyków oraz ich pasażerowie będą dostawali te nic nie znaczące punkciki za dowożenie zaopatrzenia do FOBów.
  • ARki dostały dwójnogi! Huuuura! Jeszcze nie działają ale już groźnie wyglądają. Do tego pomniejsze zmiany dotyczące obrażeń i zasięgu broni.

m249

  • Mamy nowy kompas no i nowe ikonki dowódców. Teraz ikonki w przestrzeni będą pokazywały się tylko w zasięgu 50 metrów od odbiorcy. Wszyscy pozostali będą widzieli kierunek na kompasie i przybliżoną odległość.

compass_breakdown

  • Parę zmian na mapach. Teraz łatwiej będzie zauważyć kolejność zdobywania flag oraz uwaga uwaga – ich nazwy. Nikt już nie będzie mógł się tłumaczyć tym, że nie wie co to jest North Central.

Zmiany w mapach

Skoro mamy już wystarczającą ilość FPSów żeby walczyć, mamy czym walczyć to nie pozostało nic innego jak tylko znaleźć sobie odpowiednie miejsce do walki. Mamy trochę zmian w mapach (Yehorivka) trochę nowych layerów. Ogólnie jest fantastycznie. Zachęcam do zobaczenia tego na własne oczy w grze. #dobrazmiana

foolsskirmish map_ui yeho_v2 foolsaas_v1 foolsaas_v2 foolsaas_v3 foolsinf_v1

Pełen changelog jak zawsze dostępny na http://joinsquad.com/readArticle?articleId=123 Zapraszam do dyskusji na Forum oooo tutaj: http://forum.naszsquad.pl/thread-118.html Oraz do przekonania się na własne oczy jak piękny jest nowy Squad.

Dodaj komentarz