v6

Premiera wersji V6!

Dziś o godzinie 19:00 stanie się długo wyczekiwana przez wszystkich chwila – premiera dużej aktualizacji do Squad, oznaczona jako V6. Aktualizacja ta jak zaraz się przekonacie jest dość bogata w nowy content i stwarza podwaliny pod rozwój pewnych aspektów w przyszłych wersjach, jak nowe tryby gry czy pojazdy 😉

 

 

GŁÓWNE ZMIANY:

Aktualizacja silnika Unreal Engine 4 do wersji 4.11

Nowa wersja silnika przynosi ze sobą szereg nowych funkcji ale przede wszystkim lepszą optymalizację. Pełny changelog silnika TUTAJ a nieco więcej o technicznych aspektach związanych z grą, na samym dole.

 

Ciężki karabin maszynowy:

Pierwszy pojazd jest w grze! Wiem, że nie ma kół, ale technicznie w grze traktowany jest tak samo. Browning M2 kalibru .50 może zostać postawiony przez Dowódcę Oddziału w obrębie FOB'a. Świetny w pilnowaniu otwartych przestrzeni lub ciasnych przejść. Jego skuteczny zasięg (1km) oraz duża siła ognia uczynią go najlepszym przyjacielem każdego wojaka. Jego pięta achillesowa to ograniczony kąt przesuwu co czyni go podatnym na ataki z flanki.

Browning M2 zużywa amunicję z punktów FOB'a przy przeładowywaniu. Na jednego FOB'a można posiadać 3 ckmy (2 w bunkrze, 1 wolnostojący). Karabin może się również przegrzać, co widać po ilości wydobywającego się dymu z lufy. CKM zniszczymy przy pomocy rakiet, granatów lub granatnika.

 

Nowa mapa: Gorodok

Mapa ulokowana we wschodniej europie, która w obecnej fazie pozwoli nam walczyć jedynie na jej wycinku – zmieni się to gdy do gry wjadą pojazdy. Blisko siebie położone flagi centralne mogą być miejscem gorących walk piechoty, jednak miejscami skalisty teren będzie doskonałą osłoną przy manewrach flankujących.

 

Aktualizacja mapy: Sumari

Specyficzna Sumari została już ukończona i niesamowicie się powiększyła, co budzi nadzieję, że nie będzie to odpowiednik Metra z serii Battlefield. Mapa pojawi się wraz z kilkoma wariantami rozgrywki o czym warto wspomnieć. Pierwszy raz w Squad spotykamy się z rozwidleniami flag, co stwarza większe możliwości taktyczne dla drużyn. Mapa może też zyskać rzeszę fanów w trybie Insurgency – 500 możliwych lokacji celów oraz minimalny dystans 300m pomiędzy tymi wybranymi przez grę, budzi nadzieję na ciekawą i zrównoważoną rozgrywkę.

 

Aktualizacja mapy: tunele na Fool's Road

Forteca Milicji została kompletnie przebudowana, a pod nią przebiega teraz masa przecinających się tuneli. Będzie to z pewnością dobra odskocznia od biegania po lesie i strzelania się na większe dystansach.

 

Efekty: Interakcja wody i roślinności

Dodano efekty cząsteczkowe oraz dźwięki dla wody oraz roślinności. Trzeba będzie mieć teraz na uwadze, że łatwiej będzie nas dostrzec lub usłyszeć.

 

Ogólne poprawki do płynności:

Dzięki nowej wersji silnika oraz pracy dev'ów udało się uprościć kilka rzeczy w kodzie sieciowym gry, co przełoży się na płynniejszą pracę serwerów i tym samym, da nam płynniejszą grę. Dodano też nowe cienie które dają zauważalny skok wydajności na mapach gęsto zalesionych. Poza tym zoptymalizowano animację oraz połączono obiekty statyczne w grupy dla lepszej wydajności gry.

Procesory AMD:

W opcjach gry można teraz włączyć dźwięk niskiej jakości, co może znacząco pomóc posiadaczom procesorów AMD którzy mają problem z wydajnością dźwięku. 

Serwery: wsparcie RCON dla serwerów:

Dodano obsługę valve R-CON który pozwala adminom zdalnie korzystać z poleceń serwerowych, takich jak np. wiadomość serwerowa czy kickowanie graczy. Narazie zaiplementowano jedynie podstawowe funkcje i wraz z rozwojem współpracy, pojawi się ich więcej.

Skiny dla Kickstarterowiczów:

Wasze wyczekiwane wyróżniające się skiny na broń są już dostępne. Włącza się je w opcjach gry. Naszywki na mundur nie są jeszcze dostępne.

 

Ciekawsze zmiany:

  • Umocnienia nie mogą być już stawiane jedno na drugie.
  • Zmniejszono przypływ punktów konstrukcyjnych i amunicji do FOB'a
  • Zwiększono czas potrzebny do zniszczenia sojuszniczego FOB'a
  • Poprawiony odrzut w niektórych broniach
  • W trybie Insurgency, minimalna odległość pomiędzy celami to 300m na mapach 2k i 400m na mapach 4k. Ponadto Insurgenci tracą punkty gdy giną a mają tych już znacznie mniej, bo 500.
  • Poprawiony odrzut z ACOG'iem
  • Naprawiono znikanie broni po użyciu medykamentów
  • Zaktualizowano oświetlenie na wszystkich mapach
  • Dodano więcej lokalizacji celów poza budynkami w trybie Insurgency
  • Dodano tryb Insurgency do Chory

Pełna lista zmian TUTAJ.

Przypominam raz jeszcze, że patch pojawi się o godzinie 19:00 czasu polskiego,

2 myśli na temat “Premiera wersji V6!

Dodaj komentarz