foolsroad cliffs slide small

Przegląd modyfikacji #1

Jako, że jestem aktywnym członkiem społeczności moderskiej to wiem co w trawię piszczy, a nie każdy może mieć czas przeglądania masy dyskusji by znaleźć jakieś owocne zrzuty ekranu. Postanowiłem was wyręczyć a przy okazji choć na chwilę umilić czas oczekiwania na patch V6, dając wam w jednym miejscu wgląd w to, przy czym my moderzy aktualnie dłubiemy.
Niektóre rzeczy mogą w was niestety wzbudzić jeszcze większy hype, jak mapy będące aktualnie w produkcji a inne po prostu zaspokoją wasz głód wiedzy i pozwolą spojrzeć co można wyczyniać już na obecnym etapie narzędzi moderskich i młodego community.
Rzeczy poniżej podzielimy sobie na dwie kategorie: modyfikacje w produkcji, oraz modyfikacje pokazowe. Te pierwsze dążą do tego aby w przyszłości znaleźć się w grze i zagościć na waszych dyskach; z kolei te drugie to raczej eksperymenty społeczności i pokaz umiejętności/możliwości. Zapraszam!


 

MODYFIKACJE W PRODUKCJI

 

Na początek coś dla fanów PR’a czyli remake mapy Korengal Valley tworzony przez jej autora CodeRedFoxa który po dłuższej nieobecności powrócił do świata żywych i przeniósł swoją mapę na SDK:
[Obrazek: .eJwVycENwyAMAMBdGADjQiDJBP13AkQsQEoAYed...BOx3Fg.png]
[Obrazek: .eJwNwcsNwyAMANBdGABwSPhkgt47ASIWICU4ws6...fquM5U.png]
Sam autor przyznaje, że nie ma czasu na modelowanie oryginalnych budynków z Korengal Valley i przynajmniej na początek będzie je musiał zastąpić obecnymi w grze budynkami afgańskimi.

 

Druga pozycja na liście pochodzi od równie utalentowanego człowieka ZXD_Marva który bawiąc się postanowił stworzyć wyspiarski poziom. Na razie widać dużo dobrej jakości i eksperymentów, warto śledzić ten projekt.
[Obrazek: assassassasspuuk0.jpg]
[Obrazek: hippies_are_gay__3pxt0.jpg]
[Obrazek: ok8fd54.jpg]
[Obrazek: highresscreenshot0014iisk3.jpg]
[Obrazek: findme29fuou.jpg]
[Obrazek: findmehbuzj.jpg]
[Obrazek: highresscreenshot0014f1fw9.jpg]

 

To jednak nie jedyny projekt Marva – jeszcze przed wypuszczeniem SDK pracował nad czymś znacznie większym co część z was mogła zobaczyć na naszym forum. Być może powyższa, znacznie mniejsza rozmiarem mapa, ma być odskocznią i poligonem doświadczalnym przed kontynuowaniem poniższego projektu:
[Obrazek: active_elevationfogrgufy.jpg]
[Obrazek: 2404_036ar3e.jpg]
[Obrazek: 2404_13mqs0.jpg]
[Obrazek: cache19asp1.jpg]
[Obrazek: tex39pjq1.jpg]

 

Zmieniamy klimat na cieplejszy – mapa użytkownika Naxos:
[Obrazek: HighresScreenshot00001.png]
[Obrazek: HighresScreenshot00002.png]
[Obrazek: HighresScreenshot00005.png]
[Obrazek: HighresScreenshot00003.png]

 

Zaczątki użytkownika [RedCoats] omeGa:
[Obrazek: dCjlB7w.jpg]
[Obrazek: nwH8Uge.jpg]
[Obrazek: 1otyh4l.jpg]
Dość długo nie było żadnych aktualizacji od tego autora, miejmy nadzieję, że pomysłu nie porzucił.

 

Wracamy do zimy i mapy tworzonej przez Sidney’a – póki co mapa ma się w powijakach, za to autor skupia się na tworzeniu własnych obiektów którymi wypełni mapę.
[Obrazek: 4HKlTJ1.jpg]
[Obrazek: Uo1EfUw.gif]
[Obrazek: 22854ff455.PNG]
[Obrazek: 279aecae98.jpg]

 

Poza powstającym modem Fallen Heroes który przeniesie naszą grę w czasy drugiej wojny światowej, powstaje też samodzielna produkcja która postanowiła zrobić to samo co Squad ale z czasami drugiej wojny światowej, czyli przenieść doświadczenie z moda w te właśnie czasy i na nowy silnik. Jej twórcy chwalą się ukończonymi głównymi mechanikami gry i wieloma assetami, zaczynają pracę nad pojazdami. Chwalą się też mapą osadzoną w Normandii a konkretnie w miasteczku Caen i okolicach o wielkości i poziomie detali jak w grze Skyrim, zaznaczając, że jest to zoptymalizowane.
Poniżej screen z punktu kontrolnego niedaleko Carentan:
[Obrazek: 1CUOwZd.jpg]
[Obrazek: eDfoimg.jpg]

 

A na deser moja jakże skromna postać i mapa Hiatus Taurova która bardzo leniwie zapełnia się obiektami:
[Obrazek: taAcDLo.png]
[Obrazek: YTE8HEd.png]
[Obrazek: 89vDSFY.png]
Prędko się jej nie spodziewajcie, aczkolwiek będziecie mieli zaszczyt być jej pierwszymi testerami w przyszłości Wink
Oficjalny temat dot. mojej mapy znajdziecie oczywiście na forum, wszelkie uwagi, pomysły i ogólne dyskusje mile widziane.

 


Przechodzimy do „ciekawostek”:

 

Zima na Fool’s Road? Czemu nie:
[Obrazek: fd4b389b1f.jpg]

 

„Pociąg Widmo”:
[Obrazek: 1.PNG]

 

[Obrazek: A1.PNG]

 

[Obrazek: 3scxYaP.jpg]

 

[Obrazek: HighresScreenshot00013.png]

 

[Obrazek: i3zGs26.jpg]

To narazie wszystko co uznałem za warte uwagi. Gdy pojawi się więcej materiałów, nie omieszkam się wam ich przedstawić. Dajcie znać który projekt najbardziej was rozpalił, a jeśli chcecie podyskutować ogólnie o moddingu to zapraszam na forum: Scena modderska

Jedna myśl na temat “Przegląd modyfikacji #1

Dodaj komentarz